fantastiska minnen!

 
Tänkte tillbaka idag på min häst historia och det är 3 minnen jag verkligen känner lite extra för! 
 
1. 4:e placering i klubbens KM med Barbarossa 
 
Vilken dag det var, bästa dagen helt klart under hela min ponny tid, typ. Jag tror vi rev eller vägrade något hinder men allt annat var super! Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna få en placering men det fick jag. Det var stilhoppning med så det kändes lite extra bra! Verkligen en dag jag kommer minnas! :) 
 
Min bästa vän under många år! 
 

2. Trea med River i klubbens KM 
 
Ännu ett km dock en pacering närmare nummer ett. River är/var som ni vet en travare. Och trava det kunde han! den 90cm banan travade vi igenom i rask takt och runt kom vi! En rivning och en vägran. River är ingen lätt häst, han kör gärna sitt egna race och man ska inte tro att det bara är att åka häst med han, nej du där fick man jobba! Jag var iaf skitglad den dagen kan jag säga!  
 
 
Hindret ligger på 90cm, och ja, River travhoppar här. ;) 
 
3.Kungens andra pay and jump 

Vilken dag alltså! Först rev han ett hinder på 70cm, ett slarvfel av honom. Jag har inga som helst förväntningar att det ska gå superbra i andra hoppningen. Och vad gör han?! Felfri runda på 80cm och lyckan är gjord. Den här travaren som knappt hade sett en bom tar en 80cm bana felfritt utan att klaga. AMAZING! Han var skiträdd också, galopen var som bortblåst och han som nästan hoppar bättre i galopp än i trav. Men jag var superlycklig. Det var nästan som om det kom tårar. Nu ska vi fin putsa på detaljerna så kommer det här bli toppn! :) 
 
  
Första pay and jumpen, dock var han lika snygg då! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0