Måndag och tisdag

Efter flytt helgen blev jag supersjuk och låg hemma i soffan och sov ungefär hela dagen på måndagen. Jag har som en regel att inte rida när jag är så dålig. Nu var det dock en förkylning from hell. Dom flesta vet om att om man aktiverar och tar ut sig för mycket under tiden man är sjuk blir man oftast sämre. Risken för hjärtmuskel infalammation ökar och det tar lång tid innan man återhämtar sig och den är en allvarlig sjukdom. 
 
Så hästarna fick stå i början av veckan. Jag ogillar att "ställa" av hästarna då jag vill följa schemat så mycket som möjligt. Men jag gör det vid undantag. 
 
Det hände inte så mycket mer under dessa två dagar. jag kryade på mig och hästarna stod mest och åt. 
 
Morgonrutin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0