Promenad gånger två

Var ute och gick med Kungen nu igen på kvällen och han var precis som vanligt. Han har fått gått i vinterhagen hela dagen och är nu inne igen. Imorgon kommer han släppas på betet igen. Tänkte ta mig en ridtur (som jag skrev i tidigare inlägg) direkt på morgonen. Jag vill kolla honom en sista gång innan jag avgör om jag ska åka på pay and jumpen eller inte. Han hostade lite under promenaden men jag tycker att den var bättre sen igår. Antar att utslagen och hostan är kopplade tillvarandra. Han andas annars normalt. Låter som torrhosta när det är dammigt eller att luften ändras mycket. Vi har haft det väldigt fuktig nu i några dagar. 
 
Jag har passat på att röja i trädgården medans jag satt "barnvakt". Har även gjort ett race nu på kvällen och hela huset är städat. Mycket man hinner med när man har semester :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Vilken underbart fin häst, vad är han för ras?

Gud vilken fin blogg du har förresten, och även du var jättefin. Lycka till i framtiden, jag tror på dig!

2014-06-25 @ 07:44:59
URL: http://emjo.horseworld.se
Postat av: Anna

Vilken jättefin blogg du har, verkligen! Och vilken fin häst! ;) Kram Anna från riderlife.horseworld.se

2014-06-25 @ 12:21:21
URL: http://Riderlife.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0