Ny klubb

I år ska jag inte tävla/träna för Edsbro utan jag har bytt klubb till Roslagens rid körklubb. Anledning till detta är att jag har hört mycket gott om deras tränare samt att dom har en fältävlanstränare. Jag och Kungen var på en terrängträning förra året och det var så roligt! 
 
Jag tror RRKK:s hopptränare kommer passa mig och Kungen bättre än Edsbros. Edsbros har en bra tränare men tränaren passar inte oss helt enkelt. Alla människor är olika. Att man har en bra tränare som passar en är A och O. 
 
Jag har dessutom anmält mig till två pay and jumper, Nu jäklar kör vi! :) 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vill tipsa om en bloggtävling jag har på bloggen där du kan vinna ett riktigt snyggt smycke med ett guldfärgat bett. Perfekt för hästtjejen! :D

Svar: Klart man är med! :D
Kungens hästblogg!

2014-06-11 @ 12:58:11
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0