Hus och häst

En nyhet som jag faktsikt inte har berättat här på bloggen är att jag har köpt hus MED EGET STALL! Vadå drömmen?? Jag och min sambo flyttar in 2 maj och den 3 maj flyttar Kungen och min nya foderhäst hem till mig. Ja ni läste rätt jag har skaffat mig en till foderhäst! Sasha heter hon, är 12 år och är en travare, såklart! 
 
Sasha är inte jättemycket utbildad men kan båda galopperna och är riden lite i dressyr och hoppning. Men just nu har hon inte gått på 2 månader och det saknas muskler. Men det kommer bli en sjukt rolig igångsättning och det kommer bli underbart att börja om på 0 igen och samtidigt kunna rida Kungen som är tävlings och träningsbar :) Nu håller jag bara tummarna att dom kommer gå bra ihop. Men Kungen brukar kunna charma flickor ganska bra. 
 
Men ni får vänta med att se några bilder förräns hon kommer det samma gäller huset. Den som väntar på något.... 
 
Uteritt i tisdags, Älskar våren! 

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

men vad roligt grattis

2014-04-24 @ 09:13:06
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0