Igår plus idag

Här kommer gårdagens och dagens ridpass! 
 
Måndag: Uteritt på schemat och jag tänkte va fan jag provar att rida i grimma. Och Kungen var superfin! Den här hästen behöver inga skarpa bett för att på stopp på. Har man en lydig häst så ska det inte vara några problem att rida såhär (om den inte är superkänslig för tryck dåra). Hade dock sadel men kände misg supertrygg på min fina kille. Inget anvacerat ridpass men väldigt lärorikt och roligt! 
 
Tisdags: Även idag blev det uteritt.. I spöregnet. Men jag har ett schema att gå efter och vill helst inte första planeringen och kan man inte rida i regn kanske man ska byta sport. Om nu inte hästen blir hysterisk vid regn då kanske det inte är så smart. Kungen var supefin och vi både gallopera och trava utan problems. Gjorde en film och den förklarar med varför dagens ridpass var så himla lyckat, kolla och se själva! :) 
 
 
 
21 år och supertöntig, men men, that's just me! ;) 
 
Resterande vecka ser ut såhär! 
 
Onsdag: Markarbete/hoppning 
Torsdag: Uteritt
Fredag: Dressyr
Lördag: Promenad/uteritt/longering
Söndag: Vila 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0