Helg=jobb

Vaknade upp ännu mer sjuk idag. crap. Halsen kändes superkonstig och jag är fortfarande rätt snuvig. Dock ingen feber så man får vara glad för det lilla ;) 
 
Dock bestämde jag mig för att Kungen får vila tills måndag. Inget roligt beslut då jag jättegärna vill rida men att rida när man är sjuk kan vara det osmartaste man kan göra! Vet flera stycken som har utövat något jobbigt fyskiskt sätt när dom har varit sjuka och det har slutat med hjärtmuskelinfalmmation. Inte värt alls. Får man det blir man sjukt dålig och är det i flera veckor! 
 
Så Kungen får alltså en vila på 4 dagar och på måndag kör vi på en uteritt. Han kommer ha mycket energi då som jag måste rida bort. 
 
Idag jobbar jag mellan 13.30-21.30 och imorrn är det heldag som gäller 7-21.30... Tur att man är ledig på måndag ;) 
 
Dock har jag en liten fråga till mina bloggläsare. Skulle det vara roligt om jag inte bara skrev om Kungen utav även också om mitt liv utanför stallet? Jag är ju faktiskt inte där 24/7 
 
Vad tycker ni? :) 
 
 Nästa vecka är det hoppträning igen! :D 

Kommentarer
Postat av: marianne

Alltid kul att läsa lite om det vanliga livet också....utanför stallet
:)

2013-09-22 @ 17:40:42
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0