Ett steg närmare rätt

Tjenare alla läsare! Idag passade jag på att dra fram lite hinder och gjorde en bana med 3 studs, en kombination med 10 meter mellan hindrerna och 5,5:an :) Jag är fortfarande sjukt rädd för dne där jäkla studsen men det börjar släppa mer och mer vilket är jättebra! Känner att jag är fortfarande lite hård/passiv i handen och skulle behöva ge mer eftergift och vara lite mer avslappnad än vad jag är, blir lätt stel. Kungen skötte sig superbra som vanligt och hade öronen spikrakt framåt! Han fick till en fin galopp men blev lite trött på slutet. Lägger alla missar vi gjorde på mig, jag har helt klart hittat en superhäst! högsta hindret ligger på 80cm. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0