Sjukling nummer 1

Har varit sjuk sen i onsdags men idag är jag nästan feber fri! Jag har haft njurbäckeninflammation, vilket är den värsta sjukdomen jag har haft mest gånger. "Vanliga" männiksor kanske får det en gång i sitt liv, jag har haft det 10-15 gånger dom senaste två åren. Så jag har tyckt väldigt synd om mig själv, haha XD 
 
Kungen har då såklart vilat. No chance att jag orkar hoppa upp på hästen med nästan 39 graders feber även fast jag har tagit alvedon.
 
Tanken är nu att jag är tillbaks på jobbet imorrn och börjar då klockan 12. Ingen ridning då heller för den delen. Men det är nog bra att kroppen hinner vila upp sig lite innan jag slänger mig ut på en massa ridturer. Så jag får satsa på Söndag istället! 
 
  
Saknar sötisen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0