Hoppträning

Var som sagt iväg med Kungen idag på hoppträning. Sist jag var på hoppträning var det oktober och vi var på utebanan. Jag var lite orolig och nörvös till en början och värre blev det. Kände hur magen snorde ihop sig när jag såg att alla vattenmattorna drogs fram. Kungen har hoppat vattenmatta 2 gånger tidigare, vilket var förra sommaren. 
 
Som jag misstänkte blev det en hel de stopp till en början. Jag var alldeles för feg och mesig vilken resulterade i att Kungen stannade många gånger, speciellt på vattenmattorna såklart. Jag blir alldeles för feg och skänklar inte på ordentlig och är med Kungen så han får stöd. När jag väl är med med både ben och händer går det hur bra som helst. Kungen travade väldigt mycket till en början men galoppen kom mot slutet iaf, det ärnågot jag kommer vara hårdare med nästa vecka då vi ska träna igen. 
 
Sista banan låg på 70cm som högst tror jag med en massa svängar, det var en ganska svår övning enligt tränaren så jag är nöjd men Kungen, dock inte så nöjd med min insatts men det tränar vi mer på till nästa gång :) 
 
Hade ingen fotograf med mig idag så ni får nöja er med en annan snygg bild på ett snyggt ekipage ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0