Uppdatering: status!

Skrev för ett tag sen om allt som skulle hinnas tills jag flyttar till nytt stall, nu är listan uppdaterad och det är mindre än två veckor kvar tills allt ska bli klart!! 
 
Det som ska fixas i stallet inom en TVÅ veckor!!
 
Mocka ur två hagar (stryker hälften för jag och Denise ska ta en hage i var och min hage har jag mockat ut hälften ungefär!)
Mocka ur boxen
Städa boxen (tvätta väggar + krubba) (har en vägg kvar plus krubba)
Städa på höloftet
Byta ut lite stolpar
Laga staket
Byta ut en plnaka på boxen
 

Jag hann med mycket förra veckan och förhoppningsvis är allt klart den här veckan, så kan jag ta det liite lugnare nästa vecka ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0