Första körningen med kungen!

Töntig film med en töntig Louise, haha XD

 

som ni ser har jag varit ute och kört Kungen idag! Jag  har aldrig kört han innan men hon som hade han innan mig har kört han tidigare. Sen så är han ju travare så han har ju varit inkörd länge! 😄

Men allt gick bra somsagt och Kungen skötte sig fantastiskt hela vägen. Vi mötte en barnfamilj som ville komma fram och klappa och det fick dom såklart! Han blev varken rädd för bilar eller små mopeder, men det brukar han ju inte bli så jag var inte orolig 😉 

När vi hade kommit hem igen blev det en härlig dusch för killen och insmörjning med både flugmedel och annan bra salva som håller dom små flugfäna borta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0