Måndag

Har varit ledig idag, sjukt najs att vara ledig på en måndag haha! Ändrade lite i planering så det blir longering för Kungen imorrn och inte idag. Han har alltså vilat och jag har bestaldels hållt på med bloggen. Har gjort om hela designen! Herregud vad mycket jag fick gjort med den idag. Nu känns det jätteskönt! :) 
 
Åkte även och hälsade på Linn pch fick några gamla bilder på mig och Kungen som kommer komma upp på bloggen inom en snar framtid, tack Linn! :) 
 
Har annars slappat. Tog in hästarna för ca en timme sen. Det är 4+ grader ute så dom står nakna ikväll, Dom tycker säkert det är jätteskönt utan en massa tyngd från täcket. 
 
Lindade även Kungens bakben, han har en liten liten svullnad i kotskenskidan som vägrar släppa så jag kommer hjälpa den lite påvägen^^ Men den är ofarlig så ni kan andas ut :) 
 
 
Foto: Linn Olsson-Park  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0