Helgen

Min syster har varit här i helgen där för den låga uppdateringen!
 
Igår hade jag iaf dressyrlektion! Jag fick öva mycket på sluta och öppna på voltspår vilket var rätt jobbigt eftersom Kungen är grön och vad jag vet så har han inte gjort det tidigare. Fick även minska och förstora volten med hjälp utav sidoförflyttningar.
 
Denna gång blev det även galopp och Kungen jobbade på bra på sin 15 meters volt, jobbigt värre tyckte han! Dock var det någon smart person som började prata ashögt bakom läktaren där han inte såg någonting och blev jätterädd såklart, vi stod precis bredvid. Så en liten stund av lektionen fick jag jobba med att övertyga han om att läktaren inte var läskig.
 
Men stundtals var han superfin och min sits hade förbättras, alltid något! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0