Förklar kring River

Läste igenom texten och ska förklara lite för er. 
 
Det kan uppfattas som om jag föredrar River framför Kungen och så är det verkligen inte. Jag skulle inte byta Kungen mot någon annan häst. Vi har kommit jäkligt nära varandra och det är inget jag bara skulle kasta iväg bara sådär. Kungen betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas på att vi kommer få många bra år tillsammans! 
 
Med River tänker jag så här. Du har en hund som är din bästa vän. Efter några år dör hunden och du skaffar en ny. Efter åt år saknar du den döda hunden men detta betyder inte att du inte gillar din nya. 
 
Så är det lite med River. Men River är inte död, men jag kan inte träffa han så ja det blir typ lite samma sak men ändå inte. Nu har jag Kungen och skulle inte byta bort honom för allt smör i småland! 
 
Så om någon har tänkt någon konstig tanke att jag gillar River mer än Kungen. Så är svaret nej. Kungen är en utav mina bästaste vänner och sådana växer inte på träd och något man bara kastar bort. 
 
Kungen kom in i mitt liv för ett halvår sen och honom har jag verkligen fastnat för. End of story! 
 
 
Min fina lurviga vän <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0