Vädret

Vädret här har varit helt sjukt! 
 
Jag hade tur igår som han rida innan det började snöa. När jag åkte hem från jobbet igår vid 21.30 så var delar av vägen hem som bort snöade. Det var så jäkla mycket snö som hade blåst upp på vägen så man fick gissa var man skulle köra någonstans. samtidigt gled man omkring på hela vägen som man ändå inte såg, sjukt läskigt men bilen  kom hända hem och jag hamnade inte i diket. 
 
Idag är vädret fortfarande dasigt så Kungen vilar idag. Var ändå uppe tidigt och släppte ut båda hästarna och mockade. Har också smörjt tränset så nu ser det fint ut igen :) 
 
Det är ganska bra med att sätta igång han mjukt. Det ända han har gjort i en månad är att promenera. Men imorrn hoppas jag att vädret är bättre så man kan rida ut igen :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0