Pyton

Har tagit det lugnt med Kungen den här veckan. Har jobbat supermycket och så har annats tagit mycket tid. Idag mår jag inte mycket bättre. Jag jobbar som sagt på sjukhus och där går det vinterkräksjuka just nu, det är väldigt smittsamt! Har mått inte så bra sen jag kom från jobbet så jag är lite orolig att jag har blivit smittad. 
 
Pojkvännen var snäll och hjälpte ta in hästarna nu på kvällen, guld vsrt att han körde bilen också, var inte alls pigg då! 
 
Hoppas på att illamåendet ska dra förbi så jag inte är sjuk, orkar verkligen inte det! :( 
 
 
hoppning på schemat nästa vecka, woop woop! :) 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Urs inte roligt att var sjuk... Var det förr förra veckan, bläää hoppas du klara dig

2013-02-25 @ 09:32:15
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0