Lördag

Halloj alla läsare! Har haft utsläppet idag och fixade mockningen och allt innan klockan var halv 10, skönt! Dock börjar min förkylning bli värre, jag har bland annat en lymfkörtel i halsen som är enorm, ogilla! Så tyvärr får Kungen stå idag med då jag ska jobba hela helgen och vill inte missa en massa arbetstid! Men imorrn ska han banne mig få komma ut på en svänfg iaf :) 
 
Jag ska åka in lite tidigare till jobbet idag så hinner jag köpa mer strö. Måste lägga i mer nytt imorrn så han inte behöver stå på kalt golv ;) 
 
Jäklar vad man märker hur höbalen håller längre nu när det är varmare ute. När det var som kallast förra månaden gick det en bal i vecka, det är inte dåligt det! 
 
Nu ska jag tagga jobb som håller på mellan 13:30-21:30, woop woop! 
 
Härlig vinterbild på hästarna imorse :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0