Bloggar jag följer

Tänkte tipsa om lite bloggar jag läser varje dag! 
 
Kristinawarg.se  

Kristina är endast 19 år har både tävlat i Globen och vart med på Ponny EM med sin förra Ponny Wild at Heart T. Hon har ett flertal försäljningshästar men har några själv också. Just nu så försöker hon kvala in till GHS med hästen Quidam, vilket just nu går riktigt bra!
 
Detta är är en tjej jag verkligen ser upp till och följer hennes blogg dagligen! Kollar alltid på filmerna hon lägger upp och suger åt mig alla tips jag kan få. Detta är en tjej jag verkligen tror har en rikigt bra framtid för sig inom hästhoppningen! 
 
 
 
Darios.se 
 
Snygga Tyra bloggar om sina tre hästar: Dario, Joe och Landfried! Bloggen verkar väldigt lyxig och även allt runt omkring bloggen och hästarna. Just nu rider hon Dario mycket i hoppning för att sen kunna tävla med honom. Dario är inte den lättaste att rida då han är runt 1,84 m! Joe är och får lite mer utbildning på annat och håll och Lanfried har hon startat 130cm med och fick placering. 
 
Tyra verkar ha alla fötterna på jorden och rider sina hästar väldigt bra trotts att dom är väldigt olika. Jag tror även här att om hon vill kommer hon kunna komma väldigt långt!  
 
Tyra driver även märket Star Rider som gör väldigt fina ridkläder och hästutrustning! 
 
 
 
Andra bloggar jag läser men inte lika ofta här: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0