Måndag - Torsdag

Har syrran på besök så det är anledningen till den kassa uppdatering^^ 
 
Iaf här kommer veckan som har gått hitills
 
Måndags: 
 
Red ut med Kungen och han var så där fin att man undrar om han verkligen har travar blod i sig. Han fick till en jättefin galopp och han galopperade sakta och fint. Han har blivit så himla lyhörd och skärpt den senaste tiden. Kungen har aldrig varit olydig eller "elak". Eller ja hästar är inte elaka men alla kan ha dåliga dagar. Men han var iaf superfin och jag kunde jobba han som jag ville. Blir så himla glad att jag har fått turen att ha han. En riktig toppen häst! :) 
 
tisdag+Onsdag fick han vila för syrran och jag hade lite andra planer på G. 
 
Onsdags/idag
 
Red ett helt kravlöst pass idag. Blev en uteritt fram och tillsbaks till söderbacken (klassikern) och Kungen skötte sig toppen bra! Han galopperade på bra och hade lite mer fart än andra dagar, vilket jag förstår helt. Dom har typ världens tråkigaste hagen men världens tråkigaste underlag, då är det klart att man vill springa av sig lite ;) 
 
Har inte så mycket mer att säga förutom att han var fin som han oftast är (dock väldigt skitig idag!) 
Vad gör jag med hela mitt ansikte?! O_O
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack, visst är de helt underbara!

Roligt att det gick bra! Det är ju alltid kul med lite framåtbjudning :)

2013-04-05 @ 08:57:42
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0