Igår och idag

Måndag: Hann tyvärr inte rida som jag alltid brukar göra efter tävlingsdag utan det fick bli en promenad istället på 40 minuter. Kungen fick även massade och han tyckte det var sååå skönt! Jag han också med en hel del ärenden mitt på dan som att köpa mer müsli och strö, kollade även lite i hästshoppen som ligger i Norrtälje, så fina grejer! :) 
 
Tisdag: Red till Söderbacken med Kungen. skrittade fram han i ca 20 min och sen började jag trava han i lång och låg form. Började sedan köra galopp/trav intervaller och det tyckte han var skit jobbigt, har mest kört tempoväxlingar men intervaller är något jag ska börja köra med lite eftersom han tyckte det var svin jobbigt! Han började till och med små studsa en stund för att det var jobbigt med samling, stackars gubben! 
 
Han blev fin på slutet iaf och han fick skritta av i 20 minuter på lång tygel. I stallet blev det extra mys med både godis och lite massage. :) 
 
Jag och Kungen är bäst på att göra grimaser ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0