Onsdag

Jobbade idag mellan 7-15 så det fick helt enkelt bli en ritt i mörkret. 
 
jag skulle egentligen bara ha tagit en promis med Kungen men Denise och jag bestämde oss för att ta en tur med hästarna tillsammans! 
 
När all utrustning var på samt reflexerna så börjar det spöregna! Men jag är inte den som håller mig inne när det är skitväder så turen blev av iaf.
 
Jag brukar alltid försöka röra på herren på  något sätt efter en träning så han inte blir så stel, han är ju ändå 14 och jag vill att han ska hålla sih fräsch :) 
 
Blev en varierad ridtur med både skritt, trav och galopp. Inte syntes en ända älg eller jägare heller ;) 
 
 
Längtar till solen... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0