Hemkommen

Om ni undrar varför bloggen har varit tom så himla länge är det för att jag har varit på semester, nämligen Mecixo! i 2 hela veckor har jag badat, solat och ätit gott, helt sjukligt underbart! 
 
Igår kom jag hem och jäklar vad med jetlag jag hade, man skruvar nämligen bak klockan 7 timmar när man är i mexico, som man såklart skruvar fram när man är hemma i Sverige igen, så en hel nattsömn missade jag. Däckade klockan 20:30 typ och vaknade 09.00 imose, asskönt!
 
Dock kunde jag inte hålla mig borta från hästen så mockade och släppte in hästarna igår. Kungen har nog saknat mig lika mycket som jag har saknat honom, fick nämligen ett mail av Denise att Kunegn såg låg ut och deppig, aw söta häst!
 
Så nu när jag är hemma igen kan ni räkna med uppdatering igen :)
 
nej nej ni är inte ett dugg avundsjuka ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0