Vilar

Idag vilar Kungen. Inte mig emot då himlen öppnade sig och jag har haft fullt upp med annat. På fm var jag på byggmax och handlade på mig massor. For hem och började snickra. Ja tills det började regna såklart, jag vill inte ha sönder dom elektriska verktygen. Vad jag snickrar får ni däremot inte veta. Men jag lägger upp en bild så kan ni alltid gissa. Okej? 
 
När jag ändå var i stan så for jag in på granngården. Köpte mer salva "den i svarta burken". Jag köpte den stora då Kungen snart har förbrukat två små. Köpte dessutom en ny flughuva. Kungen har slarvat bort sin fina från Amigo någonstans i hagen. Men han Kunde såklart inte ha den från Granngården. Bara till att åka till Nt någon dag och byta. 
 
Imorrn kommer jag förhoppningsvis ha snickrat klart hemligheten. Kungen kommer gå en uteritt med fokus på formen så som lång och låg samt ställning. Solen  kommer dessutom vara framme hela dagen. Det kommer med andra ord bli en awesome dag! :D 
 
 
Vad tror ni att det är? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0