Mini sommarlov

Kungen har just nu lite sommarlov. Det funkar adrig att ha honom ståendes mer än en vecka i sträck utan att han blir "knäpp". Förra veckan stod han 3 dagar i rad och denna vecka vilar han också 3 dagar. Han får vila men han blir inte full av överskottsenergi och gräsmagen hålls i schack. Nästa vecka återgår vi som vanligt. 
 
Idag var jag ner och bara kolla till honom. Flughuvan hade han kliat av sig som vanligt. Jakten började och jag hittade den totalt slaktad under en gran. Det är trejde flughuvan på två veckor. Den första är mystiskt försvunnen i hagen, den andra får han skav utav och den tredje blev som sagt mördad. På tisdag åker jag in till biltema och köper en flyveil. Jag har velat undvika att han ska ha grimma i hagen men nu har jag helt enkelt fått nog. Får han av sig grimman så ger jag upp.  
 
Det var mitt i-landsproblem idag. Blev väldigt sur när jag hittade liket i hagen. Två dagar överlevde stackarn. Ett utav öronen var dessutom helt avbiten, hur man nu kan lyckas med det?! 
 
 
Men hur ska man kunna vara arg på denna varelse? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0