Kungens återhämtning

Hej alla läsare! 
 
Kungen är under igångsättning och han är så gott som frisk. Han har lite hosta kvar men den försvinner mer och mer så jag har börjat motionera honom nu. Idag under longeringen hostade han till en gång. en väldigt "mild" hostning och sen var det inge mer. Det är under första traven hosten kommer sen är det lugnt resten av ridpasset. Han är inte snorig, har temp eller några andra symtom. Han ser dessutom piggare ut också. 
 
Så om allt går som planerat borde hostan vara över den här veckan. Om den inte är det ringer jag vet på måndag igen och kollar. Förhoppningsvis får han inte nässelfeber igen, hua vilken vecka det här har varit. Skönt att alla utslag är borta nu. 
 
Förhoppningsvis kommer jag kunna planera in en hoppträning nästa vecka. Försvinner hostan kommer jag boka in en :) 
 
 
Kungen just nu. Han om någon hatar allt som flyger och suger blod... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0