Anledningen

Anledningen till att jag inte kommer blogga på den nya bloggen är för att jag endast kommer rida och ta hand om kungen. Två hästar var alldeles för tidskrävande och jag hade fått prioriterat om ekonomiskt. Jag vill lägga all energi på Kungen och jag vill att han bara ska ha det bästa. Känns som ett bra beslut även fast det är lite tråkigt. Men men man ska hinna gå på spinning, rida, tävla, träna, vara med familjen, jobba 100%, gymma och träffa killen. Samtidigt ska man hinna med att sova, äta och gå på toa. Haha ni fattar säkert vad jag menar. ;) 
 
Kungen har iaf fått tagit det lugnt med en massa härliga uteritter. Men nästa vecka ska vi vara i ridhuset två dagar. en dag kör jag nog dressyr/markarbete och på lördag är det dressyrträning för susann, en riktigt rolig vecka alltså! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0