Torsdag = vila

Kungen hade son vilodag idag. Själv jobbar man natt och ska vara vaken några timmar till. 5 timmar ungefär om man ska vara exakt. Kommer sova som en stock gick upp kl 11 idag och kunde inte somna om. Brukar vanligtvis sova till 15 om jag ska jobba natt, men var alldeles för pigg idag. 

Planen för idag ( men om många timmar) är dressyr. Jag och kungen kommer satsa på en pay and ride den 24 november och måste börja träna in programmet så det sitter ordentligt. Har redan ridit det programmet både hemma och borta men det är ju mycket som ska sitta. Imorrn kommer jag satsa på övergångar och galloperna. Även halter ska jag träna på eftersom det är två sånna i lätt C:1 programmet. Ska även be någon i stallet någon dag framöver filma när jag rider hela programmet så ser man tydligare vad som behöver jobbas på. 

Nä nu ska nattugglan jobba vidare så får ni en uppdatering om hur det gick senare på dagen :) 

Världens bästa vän :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0