plusgrader

Sån jäkla fin dag vi hade igår. Dock är 8 plusgrader kanske lite konstigt i november men skönt vare. Kungen och jag drog på en jättemysig uteritt. Han är loite över pigg så jag jobbade han lite i skritten eftersom han inte ska trava. Jobbade i kanske 5-10 min med öppnor åt båda hållen och lite sidoförflyttningar. Annars lullade vi bara runt i skogen. 
 
Han är bra klantig min häst och håller alltid på att snubbla när vi skrittar. Idag var det värre än värst för han var kanske 10cm från att äta jord. Han snubbla så jäkligt så jag trodde vi skulle stupa i backen. Men han var kvick upp igen så ingen skada skedd. Hur man nu lyckas snubbla på sina egna framben det kan nog bara han svara på ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0