Slutet av förra veckan

Blev dålig uppdatering förra veckan, jag har jobbat hela påsken och sen så ska man hinna fira den med, plus rida, Mycket på en gång!
 
Kungen longerades iaf i lördags i ena hagen. Underlaget är riktigt kasst och jag körde bara skritt och trav för att vara på den säkra sidan. Jobbade där med tempoväxlingar i trav och jobbade mycket med skritt-trav-skritt-trav. Kungen skötte sig super och hade sänkt huvud större delen av passet. Körde ungefär 20 och sen blev det en kort promis för att pusta ut lite.
 
I söndags vilade han.
 
Idag står det en uteritt på schemat med fokus på samling och galopp. Innan dess ska det rullas höbalar och jag varså duktigt så att inann jag började jobba släppte jag ut hästarna och gjorde klart Kungens box. Alltså har jag spart massa tid till mys nu på eftermiddan! :)
 
Tur att det där hemska bogskavet äntligen är borta! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack! Ja, visst är de!

Vad snygg han var i rött! Verkligen jättefint :)

2013-04-01 @ 21:19:53
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0