Mål 2013

Eftersom Kunegn kom i juni 2012 satte jag inte upp några mål med detta är några saker vi har lyckats med: 
 
Vi har varit ute på våran första pay and jump, rev ett hinder på 70cm men klarade banan felfritt när det blev 80cm. 
 
Har hoppat bana mellan 90cm-1m, Kungen hade inte ens hoppat över 30cm när jag började rida han. 
 
Han har löshoppat 1,05 m 
 
Som ni ser har han mest utvecklats inom hoppningen eftersom han var mindre utbildad där. 
 
Här kommer målen för 2013! 
 

Hoppa pay and jump 90cm 
Träna bana med alla hinder på 1 m 
komma ut på iaf en terräng träning 
 
Börja träna mer regelbundet 
komma ut på pay and ride (det vill säga dressyr clear-round typ) 
Få en mer samlad galopp 
 
Önskemål: 
 
Med önskemål menar jag med ett mål som jag gärna vill uppnå men det kan vara svårare. 
 
Vara med på Riksmästerskapet för travare
 
 
Kommer göra en mittbedömning någon gång i sommar och se om jag kan stryka några mål eller eventuellt lägga till något :) 
 
 
Vi har redan utvecklats mycket jag och Kungen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0