Gårdagen och idag

Tjoho! 
 
Kungens motion har bestått utav promenader både idag och igår. Igår var det verkligen skitkallt, det blåste och snöade samtidigt dessutom! Men vi knatade på både han och jag och var ute och gick ca 30-40 min. Samma runda blev det idag också, dock lite varmare, mindre blåsigt och snöigt samt att det var ljust den här gången! 
 
Har haft en riktig röjar dag idag också! Hade utsläpp på hästarna så jag fixade dom först, gjorde i ordning vattnet ute, hö påsar, mockade och fixade vattenhinken inne och gjorde i ordning foderhinkarna. 
 
Sen så fotade jag lite grejer som ska säljas efter det sopade jag supernoga och tvättade alla hinkar. Bärde även ut allt skräp till transporten. På fredag åker jag nog nämligen till soptippen och slänger lite grejer! 
 
Btw så har Kungen blivit som en hund att gå ut på promenad med. Han bajsar alltid nu för tiden och sen ser han på mig som om jag skulle ta upp det, haha knasiga djur! XD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0