.

 
 
Att jag alltid masserar eller stretchar Kungen efter en ridtur? Ända gången har inte gör det är när han får en promenad eller har haft vila. Jag vill nämligen att musklera ska vara tillräckligt varma innan jag börjar knåda eller dra i muskler/leder.
 
Kommer berätta mer om hur jag gör när jag masserar eller stretchar i ett annat inlägg. 
 
Jag gör detta för att Kungen ska ha det så bra som möjligt och att han håller sig fräsch! Dessutom försöker jag få så att han får en proffesionell genomgång av kroppen av en equiterapeut varannan till var tredje månad, än så länge har han fått en sån genomgång under tiden jag har haft han :) 
 
 
Han är endast värd det bästa <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0