Torsdag plus fredag

Kuneg fick vila igår. Kollade på min ridplanering och hade missat att han isf skulle få gå 6 dagar i rad, eh kanske inte så snällt. 
 
Idag mår jag relativt skit. Jag är ju förkyld som jag har skrivit tidigare här på bloggen och jag tror att jag hade en släng av feber inatt. Så imorse när jag mockade kände jag bara att fan vad jag är slut. Och att mocka en box är ju lugnt mycket lättare än att rida, fysiskt sätt. Så Kungen får helt eneklt stå idag. Ska jobba ikväll så jag behöver spara på den energin jag har... 
 
Men jag ska lägga mig tidigt så jag är förhoppningsvis piggare imorrn. Vi får hoppas på det iaf för jag jobbar 7-21:30 på söndag och hinner inte rida då. Jat hatar att vara sjuk... :( 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0