Planering

Det har varit rätt lugnt med pay and jumps och tävlingar ett tag. Senast var den 25/8, min första lokala tävling, även Kungens. 
 
Det kommer vara lugnt i oktober också som det ser ut nu. Kommer fokusera på markarbetet i oktober. Vill klara av lite svårare serier och att han ska kunna jobba i ett lugnare tempo. Lilla jäkeln vill ju alltid dundra på! 
 
Men i november har jag spanat in en pay and jump och en pay and ride. jajamensan första dressyr "tävlingen" kommer träna stenhårt tills dess. 
 
Har planerat såhär: 
 
17/11 pay and jump, 80+90cm 
24/11 pay and ride, LC:1+LC:1 
 
Vill köra två Lätt C klasser så jag kan förbättra mig till andra gången. Plus att det är det ända dressyrprogrammet jag kan, haha! 
 
I december får vi se hur det blir. Har inte planerat längre och det finns inte så himla mycket pay and jumps ute än :) 
 
 
boka tid för dressyrlektion kanske? Skulle nog vara på sin plats.... 
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Åh dat outfit!! :D

2013-09-25 @ 13:17:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0