Abisko

Sorry för ingen uppdatering alls men jag har varit på hemlig resa med poljkvännen. Har varit i Abisko och åkte i onsdags och kom hem idag. Vi har haft det supermysigt med promenader i fint landskap, otroligt god mat och krmats och tittat på Norrsken. Jag känner mig helt utvilad och jag behövde verkligen komma bort och bara ta det lugnt. 
 
Denise har varit snäll och tagit hand om Kungen och han mådde fint fint nu när jag var upp på kvällen. Var uppe och tog in dom och red även, det inlägget kommer senare! 
 
Känner mig full med energi och känner att nu ska jag ta tag i allt och börja lösa lite "problem" med ridningen. Känns så himla bra!! 
 
 
Jag i Abisko fjäll. Man ser lapporten i bakgrunden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0