Schema

Kungen kommer få ridas lite nu och då den här veckan, har otroligt mycket att göra då jag ska flytta i juli och är borta hela veckan innan med Kungen. Men såhär ser veckan ut och har gjort: 
 
Måndag: Longerade. Kungen fick också på sig sitt nya flugtäcke då vi har fått otroligt mycket broms! Myste lite med han i stallet. Jobbade 7-14:30.
 
Tisdag: Kungen fick vila. Min pojkvän fyllde år si vi var hos hans mamma hela dagen/kvällen och hade det trevligt :) 
 
Onsdag: Kungen får vila. Jobbar 12-21 och före jobbet har jag varit på verkstaden med bilen och fått 4 nya sommardäck! Efter jobbet ska jag hjälpa till att städa pojkvännens hus eftersom vi inte kommer vara här på över en vecka sen ;) 
 
Torsdag: Jobbar 7-15, Kungen ska få sig en uteritt, helt kravlöst och vi ska bara ha det najs! Ska mocka ur det sista i hagen och förhoppningsvis hinna städa undan allt i stallet om jag hinner. Ska bort på kvällen och hämta ett soffbord jag har köpt. 
 
Fredag: Åka in till Norrtälje med William och shoppa allt jag behöver till det nya boendet. Kungen blir det lite terränghoppning för hade jag tänkt. Ska packa klart för avfärd mot raggarö (åker på lördagen) bilen ska packas med både hästgrejer och människo saker. Mitt rum ska dessutom hinnas packas ner i lådor så det är klrt till flytten. 
 
Lördag: Jobbar 6:30-14:30, åker hem och lastar in häst och pojkvän och åker mot Raggarö. Kungen får vila eftersom han ska träffa lite nya kompisar. 
 
Söndag: SEMESTER!  Kungen blir det säkert en långritt för på fina Raggarö :) 
 
Jo tack, det känns att man lever! 
 
The flying helicopter ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0