Veckan som gått

Har vrit usel uppdatering så jag tar allt i ett stycke nu hur min vecka har varit! 
 
Måndags:
 
Red ut med kungen och pulsade i djup snö. Han var superpigg och ville mer en gärna gaoppera där det var is, men det fick han inte för den som satt på. Jobbade ganska mycket på tempot och att han skulle ta det lugnt. Annars en ganska chill ridtur. 
 
Tisdag: 
 
översvämmning utanför stalldörren, great. Nyårsdagen och medans jag tog ut hästarna så låg nog dem flesta och sov^^ Longerade Kungen som fortfarande var pigg som bara den! Sladdade omkring med bakkärran några gånger tills han förstod att så smart var nog det ändå inte ;) Avslutade passet med en promenad
 
Onsdag: 
 
Kungen fick ridas ut igen. denna gång terrängbanan som var i blötaste laget. Tog det väldigt lungt i kurvorna och Kungen hoppade över stockarna för glatta livet. Han fick till galoppen rikigt bra några gånger. Alltså RIKTIGT bra, satt på hästen och blev helt förvånad, haha. Kungen var på spänn när vi red förbi grisarna med gjorde inget dumt, han är en väldigt snäll häst den där Kungen :) 
 
Torsdag: 
 
Ridpass i ridhuset, det kan ni läsa om i ett annat inlägg :) 
 
Fredag;
 
Idag är jag på pay and jump med denise så Kungen kommer få vila idag. Det har han förtjänat! :) 
 
Lördag och Söndag har ju inte varit än och dom ridpassen kommer i separata inlägg :) 
 
 
Har snöat en hel del! 
 
 
Sen smälte allt! 
 
 
Väldigt fin översvämmning! 
 
 
En väldigt snäll häst på promenad :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0