Tisdagens pass

Sluatde klockan 12.30 igår vilket var superskönt så kunde jag få rida i ljuset, nice! 
 
Red iaf med sadel och allt och tog en liten tur i alla gångarter. Kungen kändes taggad då vi har hållt på med mycket arbete från marken och promenader etc. 
 
Provade Denise gelepadd men det kändes som att rida i uppförsbacke så den kommer jag hoppa nästa gång, den gled omkring med och låg inte still. 
 
Kungen var sjuktfin i traven och jobba väldigt fint i fin form. I galoppen tog vi föst höger och där kunde jag samla han ordentligt! Han jobbade på riktigt bra för att inte ha galoppat på ett tag. Vänster galoppen är sämre och det har den alltid varit, så den blev lite snabbare och mindre samlad, bara att kämpa på! 
 
Ritten tog ca 40 min cob avslutades med massage och godis! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0