Sjukling

Idag är jag inte i mitt esse kan jag ju medge.. Har känt mig dålig sen igår kväll och orkade tyvärr inte rida idag. Kände bara under morgonarbetet i stallet att jag fick använda krafter jag knappt hade. Men hästar är djur som måste tas hand om även fast man är sjuk så ut kom dem och boxen blev mockad. Men mycket mer en så blev det inte. 
 
Skulle egentligen prova Denise sadelpadd men jag får se om jag hinner göra det imorrn istället. Kungen ska egentligen vila imorrn men eftersom det inte blir något idag så får han glatt jobba imorrn istället. 
 
Så idag blir det helt enkelt en vila dag för både mig och han, ska försöka pilla lite mer på bloggen så designen blir klar snart! 
 
Morgonen i bilder: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0