Promenad

Har inte blivit så mycket dagens ridpass inlägg här, tyvärr så har jag mått ganska dålig från helgen tills idag. Kungen har alltså stått söndag, måndag och igår. Dock gick vi ut på en promenad idag ca 40 min, kände ångesten komma att han stod så mycket! 
 
En sadelutprovning är beställd iaf och den 5 februari åker vi till Mustang, känns askönt! Vill inte rida med sadeln han har nu, gör det väldigt sällan! 
 
Mockade verkligen supernoga idag och gjorde fint i hans box så nu är det fixat också. Sov en timma inatt och jobbade sen på det, fy fan vilken dålig kombo men det gick! 
 
Imorrn får Kungen troligtvis stå igen då jag jobbar till 15 sen ska jag träffa William som jag inte har träffat på SSSSSSSSJUKT länge! 
 
Juste när jag skulle ta in dom ikväll fick hästarna något ryck och bara kutade till andra sidan hagen, vete fan vad som hände eller om dom lekte, dom har nog allt sina idéer dom där två! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0