Mycket

Den här dagen har verkligen varit smackad med saker! 
 
Första som jag gjorde var att försova mig då min mobil inte alltid fungerar som den ska ringde alarmet väldigt lågt imorse och jag vakande helt enkelt inte! 
 
Så jag vaknade när jag skulle åka men jag hann fixa mig i tid på 12 min så jag var ute i god tid ändå. Dock så hade det hänt en trafikolycka så jag fick stå i kö och vänta i 20 min, men det är mer synd för dom som var iblandade i olyckan än för mig. 
 
Slutade jobbet 15.00 Och åkte till pojkvännen innan jag drog ut med William och käka middag och sen blev det filmmys! 
 
Sist på denna dag åkte jag upp till Kungen och tog in han och polaren, så det blev som planerat en vilodag. 
 
Imorrn tar vi nya tag! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: ingen som helst aning, är väl något galopp bett antar jag då bilen är tagen från Google från galopp tiden, de ser inte skönt ut iaf :0

2013-01-17 @ 23:52:43
URL: http://Dizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0