Hästar genom tiderna: Häst 1 Barbarossa

Tänkte köra "hästarna genom tiderna" Som kommer handla om tre utvalda hästar som har betytt väldigt mycket för mig och som jag tror har påverkat mitt sätt att tänka kring hästar och mitt ridsätt! 
 
Så vi kastar oss in i detta och börjar med häst nummer 1 nämligen ponnyn Barbarossa! 
 


Me barbarossa lunde man göra det mesta, jag var med i både hoppning och terrängtävlingar med henne i hemtraktens klubb och som bäst kom vi 4:a på klubbens Km. 
 
För mig var hon världens snällaste häst och skulle aldrig vara elak eller sticka med mig, vilket hon aldrig gjorde heller. 
 
Jag slutade rida Barbarossa när jag gick i 8:an eller 9:an tror jag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0