Om allt

Det blev väldigt sent även igår så han inte blogga, dessutom var det Alla Hjärtans dag så pojkvännen och jag hade det mysigt med film och choklad!
 
Jag, Kungen, Denise och Kyra red till Söderbacken i mörkret. Roligt med lite sällskap, det var väldigt länge sen man hade det!
 
Övade mycket på tempovöxlingar och dom börjar verkligen sitta nu! Till slut Behövde jag knappt påminna han om att Huvudet skulle vara i samma läge hela tiden, skänt att det börjar släppa! Även ryggningarna börjar bli mycket bättre, men det är jobb kvar där förtfarande.
Även galoppen var bättre idag han gick lite mer i form än vad han brukar. Trots att vi hae sällskap så ökade han inte galoppen utan behöll den som jag krävde att han skulle ha.
 
Han var väldigt cool och brydde sig inte så mycket av Kyra, trodde att han skulle vara mer fokuserad på henne en på mig, men icke!
 
Ett väldigt roligt pass med både nöjd häst och ryttare! :D
 
 
Idag blir det inget ridpass då jag först jobbade mellan 7-14:30 på sjukhuset och nu sitter jag och väntar på nästa pass på äldreboendet som börjar klockan 16-21!
Fotograf: Linn Olsson-Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0