Ny rutin..

 
..  att skriva gårdagens ridpass såhär på lunchrasten! Red igår innan insläppet och sen var det bara att duscha och slänga mig ner i sängen!
 
red iaf till Söderbacken. jag re di mörkret och då är den helt klart bäst och mest upplyst eftersom alla andra vägar har mer skog omkring sig.
 
Fortsatte med mina tempoväxlingar som jag gör nästan hela tiden nu för tiden. Började med trav-galopp. han sökte sig bra neråt i slutet av gallopen men är ganska stel i nacken till en början. Det är ju väldigt viktigt att hålla koll när det är mörkt ute^^
 
Från trav-skritt-trav var det inga problem! Men man märkte mot slutet att han började tycka det var jobbigt, bara att kämpa på!
 
Från skritt-halt-ryggning kämpade vi på idag igen. Han har inte fattat grejen än med det där att rygga. Men den polletet kommer trilla ner till slut också^^
 
Var faktiskt väldigt nöjd med ridpasset, dagens ridpass kommer ungefär ha samma uplägg :)
 
Fotograf: Linn Olsson-Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0