Mustang

Har varit bortrest hela dagen med både pojkvän och Kungen! Vi var nämligen och köpte ny sadel till Kungen! Så jäkla skönt att få en utprovad så man vet att den sitter perfekt! 
 
Kungen var som ett ljus i transporten hela vägen hem och dit, trots att jag iaf inte kört han på motorväg. tidigare. Väl på Mustang var han supernervös och bara tuggade och tuggade på bettet så det skvätte dregel. Min pojkvän trodde ett tag att han hade blivit sjuk, haha XD 
 
Provade allt som allt tre sadlar. Den första var en Jeffries Elite som hade medium bomvidd och 17". Dock tyckte jag att den kändes för liten att sitta i så vi böt. 
 
Den andra sadel kommer jag inte ihåg vad det var för märke men den var betydligt bättre och jag satt bra och Kungen kändes fin i den, dock var den svart, och jag som har brun utrustning ;) 
 
Sista sadeln var en Jeffries elit den med med den var narrow i bomvidd och 17,5". Den satt jag jäkligt bra i och Kungen rörde sig jättefint, plus att den var brun! 
 
Vi kom alltså hem med den sista sadeln som jag redan har smörjt upp så nu är den ridbar tills imorrn :) 
 
Jag vill tacka all personal på Mustang för en superbra utprovning. Jag tyckte personalen var professionell och super trevliga! Kommer definitivt åka tillbaka till Mustang för mitt nästa köp av sadel! 
 
Vill också tacka min pojkvän, utan dig hade det inte gått <3 
 

Var även in på Hööks och köpte nya stigläder, dressyr sadeljord och sadeljords tunnel :) 
 
Bilder kommer senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0