Dagen

Blev tyvärr ingen ridning idag då det har snöat konstant hela dagen. Dock han jag rulla ut en ny höbal, slänga lite grejer så det blev 3 sopsäckar till som ska till tippen och mockade och tog in kusarna nu på kvällen. 
 
Deras täcken var smocksura av all snö som har trillat ner från himmlen idag. Sen blev det någon minusgrad så täckena var lite frusna här och där. Ibland är det bra att vara människa ;) 
 
Imorrn hade jag tänkt gå upp lite tidigare en vanligt så hinner jag rida innan jobbet eftersom det inte blev något idag. Jobbar mellan 12-21 imorrn så det gäller att gå upp i tid :) 
 
 
Kungens nya sadel. Dock köpte jag en brun. Ska försöka hinna knäppa lite bilder imorrn på den :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0