Första inlägget

Ny häst, ny blogg!
 
Jag heter Louise och har precis skaffat en ny foderhäst, han har stått hemma hos mig i ca 1 och en halv vecka! :D
 
en liten presentation kanske skulle vara på sin plats också! Jag heter som sagt Louise och är 20 år och jobbar som undersköterska. Jag slutade precis rida ett varmblod vid namn River och har en ny foderhäst vid namn King of darkness, även kallad Kingen eller Kungen ;)
 
Ja eftersom jag och Kungen är i en "lära-känna-varandra-period" så har vi som sagt inte gjort så mycket än ;)
 
Han är iaf ett varmblod från Tyskland som inte passade som travhäst och har varit ridhäst i ca 8 år nu (tror jag) och han är 14 år och vi kommer ha massa skoj tillsammans! :D
 
 
Jag och kingen på vårt kanske 4:e dressyrpass tillsammans! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg och jättefin häst! Lycka till med din nya blogg :)

2012-07-20 @ 21:23:20
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0