Varmt....

Var nyss upp till stallet och shit vilken värme det är idag!
 
jag har turen att jobba idag.. 14-21:30 så Kungen fick motioneras bland bromsar och svett.
 
Jag longerade han till en början med grimma och lina, jag ska köpa ett loneringssystem någon gång i framtiden men just nu står andra saker på listan så det fdår duga med grimma en så länge.
 
Efter ca 10 min med både skritt, trav och galopp tog jag av linan och körde lite löst. Jisses vad duktig han var med! Han gjorde precis som jag sa och både lyssnade på mina rörelser och rösten. Detta ska vi filma nästa gång!
 
Avslutade med att han skulle följa efter mig i skritt som nervarvning, han följde mig som en hund denna fantastiska häst! :)
 
Har inga bilder på denna dator så det får bli en gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0