Styrelsemöte

Var som sagt på styrelse möte igår. Jag är nämligen redaktör för Väddö Hästsällskap, en liten förening i roslagen. Jag skulle egentligen på en clearround den 4/8 men det var för få anmälda, men nu har vi gjort ett nytt datum, nämligen den 25/8! Och jag kan vara med, men vilkoret var att tävligen skulle vara klar så jag hann till jobbet kl 16 samma dag.
 
Yay superglad! Kommer kanske komma en clerarround i dressyr i oktober, håller tummarna!
 
Det var några på mötet med som tyckte Kungen hade ett litet speciellt (konstigt) namn, haha dem undrade om pappan hette Darth Vader XD
 
Gott fika var det med, nästa gång är det jag som är fika ansvarig, HJÄLP! ;)
 
 
Snyggt ekipage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0